Hogyan kövessük piacunk változásait

“A jelenleg zajló változásokat nem egyszerű követnünk,
de ha nem követjük a változásokat, akkor hamarosan lehúzhatjuk a rolót.
Ezért van az, hogy látszólag sikeres vállalkozások szűnnek meg
a szemünk láttára, éspedig tömegesen.
Node én éppen azon fáradozom, hogy Ön ebből az egyre gyorsuló
változásból minél több hasznot tudjon húzni!
Nem azon, hogy az Ön vállalkozását megmentsem,
hanem azon, hogy minél többet profitáljon!
Néhány napja ismerkedtem meg egy kis cég értékesítési vezetőjével. Azzal az ötlettel kerestem meg telefonon, hogy aktuális-e náluk az értékesítés fejlesztése. Azt mondta, hogy találkozzunk.

Rövid ismerkedés után megbeszéltük, hogy készítek vele egy gyors auditot, fölmérem, hogy áll, hogyan működik náluk az értékesítés. Ebből hamar – kb. 40 perc alatt – kiderült az ő számára is, hogy milyen területeken lenne érdemes változást, újítást, fejlesztést elindítani. 9 ilyen területet számoltunk össze.

Amikor az iránt érdeklődtem, hogy mit lát jónak, melyikkel kezdjük és mikor, kiderült, hogy van ennél nagyobb gondja is. Éspedig: finanszírozási gondja van. A cégnek ugyanis van kb. 80 régi, nagy vevője, akik eddig szervereket vettek tőlük, de mostanában inkább bérelni szeretnének mint venni. Vagyis kedves Ügyfelem cégének – ha nem akarja elveszteni a vevőit -, a szerverek értékesítéséről át kell térnie a szerverek bérbeadására. Ehhez viszont tőkére lenne szüksége.

Itt álljunk meg egy pillanatra a történetben. Ezen a ponton áll meg ugyanis a legtöbb vállalkozó. Azt mondják, és azt is gondolják a legkomolyabban, hogy pénzügyi problémájuk van. Valahogy így szoktak fogalmazni:

– Pénz kellene a vállalkozásomba. Minden más megvan. De a bankok …, de a kormány …, de a kockázati tőke …

Ön, akivel megosztottam a szerverkereskedő cég problémáját, hogy látja?

Valóban pénzügyi problémájuk van?

Mit javasolna nekik?

Ön szerint hogyan lehet megoldani ezt a helyzetet?

Alább talál egy ablakot, ahová beírhatja a gondolatait.
Kérem, ossza meg velünk a véleményét!

ITT és MOST VÁRJUK A HOZZÁSZÓLÁST!

Email cím (nem tesszük közzé) A kötelezően kitöltendő mezőket * karakterrel jelöljük