Nincs még weblapja? II

Nincs még weblapja? első részben bemutattam a weblapot, mint igen hatékony kommunikációs eszközt.

Most méllyedjünk el egy picit a weblap természetében!

Természetesen az Ön konkrét helyzetének ismerete nélkül ismét cask általánosságokat tudok mondani, de azt legalább megteszem. Önre csupán a konkrét helyzetre való alkalmazás marad.

Ha ismeri a LézerÉrtékesítés™ modelljét, akkor tudja, hogy a kiszemelt/leendő Vevőnknek információ csomagokat adunk át. Mindig az illető kifejezett kívánságára, és mindig az ő tudásának/érzelmi állapotának megfelelő információ csomagot. Ezt élőben is így csináljuk, ha működik az értékesítésünk.

Igen ám, de

  1. manapság sokkal nagyobb esélyünk van a “meghallgattatásra”, ha nem élőben akarunk szólni a kiszemelt/leendő Vevőnkhöz, hiszen nem biztos, hogy a számára alkalmas időpontban szólítottuk-e meg. Viszont ha egy webes felületen szólítjuk meg, akkor éppen olyankor “találjuk őt el”, amikor az ő döntéséből ül a net előtt.
  2. ha élőben szólítjuk le, nagy valószínűséggel azonnal bekapcsol az “eladás-elhárító” programja, míg a neten szörfölve “nyitott állapotban” találjuk. Sőt, még a nyitottnál is nyitottabban.
  3. a multiplikálási lehetőségünk végtelen a webes felületen. Élőben csupán korlátozott számú ügyfelet tudunk megszólítani – értékesítőnként naponta 2-20 ügyfelet -, míg egy webes felületen majdnem végtelen számút. [Korlátot csupán a nyelv jelent. Ha Magyar nyelvű a webs felületünk, akkor kb. 15 mó emberhez tudunk szólni, ha angol nyelvű, akkor kb. 3 000 mó emberhez.]
  4. egy webes felületet épp olyan interaktívvá tehetünk, mint az élő találkozást!

Nem tudom, Ön mit tud az internetről, mikor mire használja, miket tapasztalt már meg, mennyire hihetők fenti állításaim Önnek. De vállalom, hogy a fenti állítások mindegyikét igazoljam az Ön konkrét esetében is. Forduljon hozzám bizalommal!
Mindebből pedig az következik, hogy Önnek történelmi lehetősége van arra, hogy a piacán bármelyik multit zsebre vágja! A történelem során még soha nem volt ekkora esélye egy kis – akár kezdő – cégnek sem arra, hogy bármelyik naggyal fölvegye a versenyt! Az elmúlt 10 év számtalan példát hozott már!

ITT és MOST VÁRJUK A HOZZÁSZÓLÁST!

Email cím (nem tesszük közzé) A kötelezően kitöltendő mezőket * karakterrel jelöljük