Nincs még weblapja?

Olyan adatot olvastam ebben a percben, ami “kiverte a biztosítékot”! (A kis cégek csak harmadának van weblapja)

Mielőtt azonban az Ön weblapjáról szólnék, meg kell Önnek mutatnom azt a táblázatot, amit jó ideje bővítek:

Elavult vállalkozói gondolkodás Működő vállalkozói gondolkodás
“merészen ügyeskedünk” tervszerűen építkezünk
fölényünket pénzzé tesszük értéket teremtünk
nem bízhatok meg senkiben korrekt, hosszútávú kapcsolat beszállítóval, vevővel és munkatárssal egyaránt
nélkülem nem működik semmi cél az önjáró vállalkozás fölépítése
jókor lenni jó helyen módszeres piacismeretre építeni
ehhez értek, máshoz nem folyamatosan bővítem az ismereteimet
a külső körülmények meghatározóak (jogi környezet, pénzügyi környezet, stb.) a külső körülményeket eszköznek használom a céljaim elérése érdekében
Elavult értékesítés Működő értékesítés
egyéni akció csapatmunka
kitűnő termékre épít kitűnő kommunikációra épít
meglévő kapcsolatokra épít megtervezett folyamat
cél: megszerezni a vevő pénzét cél: visszatérő, megelégedett vevő generálása
abból indul ki, hogy mit kell eladni abból indul ki, hogy mit tart értéknek a vevő
elválik a marketingtől egybeolvad a marketinggel

Szívesen kifejtem ám ennek a táblázatnak minden celláját – nagyjából ezt teszem már évek óta többek között az Önnek küldött emilekben is -, de most a weblapról szeretnék írni. Ezért fókuszáljunk a második oszlop11. sorára.

Itt nagyjából az van megfogalmazva, hogy a manapság működő értékesítés a kitűnő kommunikációra épít.

Mert ahogyan a LézerÉrtékesítés™-ben is megfogalmaztam, a hatékony és hosszú távon is eredményes értékesítés lényege az információ átadása. Más szóval a kommunikáció. (Ha ezek a gondolatok idegenek Öntől, akkor javaslom, hogy olvassa el ezt is!)

Ha fenti gondolatokhoz még hozá vesszük, hogy eladni csak annak van esélye, akinek több információja van (mármint a vevő és az eladó közül); akkor talán már kellően megalapoztuk az Ön weblapjáról mondandóimat.

Mert hogy a weblap – mindegyik weblap! – egy kommunikációs eszköz. Egy kommunikációs csatorna, ami alkalmas arra, hogy az információ eljusson egyik féltől a másikhoz. Éspedig az egyik leghatékonyabb kommunikációs eszköz!!!

Ha tehát Ön megérti, hogy – megfelelően használva! – egy weblap milyen hihetetlen hatékonyan tudja tájékoztatni a meglévő ill. leendő vevőit, akkor már azt is meg fogja tudni saccolni, hogy mennyit ér meg Önnek egy jól működő weblap. (Mert egy rosszul működő weblap természetesen nem ér meg semmit.)

Folytatás itt.

ITT és MOST VÁRJUK A HOZZÁSZÓLÁST!

Email cím (nem tesszük közzé) A kötelezően kitöltendő mezőket * karakterrel jelöljük