Nem oszthattom meg az üzleti titkaimat senkivel!

Mindent értek!
Nyilvánvaló, hogy az Ön vállalkozásának legnagyobb kincsei azok az információk, amelyeket nem kíván senkivel sem megosztani.
Az Ön sikerének egyetlen kulcsa, hogy titokban kell tartania a “NAGY ÖTLET”-et! Mert olyan egyszerű a megvalósítása, hogy bárki le tudná koppintani, és bárki képes lenne azt megvalósítani lényegesen olcsóbban, mint Ön. Sőt, az eladása is olyan pofon egyszerű, hogy bárki képes lenne eladni, akár még drágábban is, mint Ön.
Ön valóban nagyon kínos helyzetben van!
Kénytelen lesz egyedül, munkatársak, befektetőtársak nélkül fölépíteni a teljes gyártást, utána pedig egy szál magában lesz kénytelen eladni a termékét/szolgáltatását értékesítők nélkül, közvetlenül a vevőinek.
De még azt is ki kell szűrnie a vevői közül, aki esetleg le akarná koppintani az Ön termékét/szolgáltatását, mert ha megveszi és utána lekoppintja, akkor vége az Ön vállalkozásának!
Nos, ha valóban az a helyzet, amit leírtam, akkor azt javaslom, felejtse el ezt a nagy ötletet!
Elsősorban azért javaslom ezt, mert az ilyen egyszerűen megvalósítható üzlet másoknak is eszébe szokott jutni. És, ha valaki – Öntől teljesen függetlenül – kitalálja ezt a terméket/szolgáltatást, akkor Ön nem tilthatja meg neki, hogy megvalósítsa a “NAGY ÜZLET”-et. És ha ez az illető bevon hozzáértő segítőket a vállalkozásába, akkor Önnel szemben behozhatatlan előnyre fog szert tenni. Biztos vagyok abban, hogy ő fogja letarolni a piacot.
Sikerült már megfigyelnie, hogy a gyengébb minőségű termékek sokszor teljesen elnyomják a jobb minőséget a piacon?
Ez azért van, mert az eladás, az értékesítés, a marketing sokkal nagyobb szerepet játszik egy termék/szolgáltatás érvényesítésében, mint a termék/szolgáltatás minősége.
Ezzel csak arra szeretném ráirányítani a figyelmét, hogy ha a teljes gyártást egymaga valósítja is meg, érdemes a marketinget, az értékesítést egy vagy több felkészült szakemberre rábíznia.
De, ha még a marketinget és az értékesítést is maga akarja kivitelezni, ajánlom, iratkozzék föl a 13+1 részes sorozatomra, mert a “válság” ezen a téren óriási változást eredményezett! Ma egészen másképpen kell hozzáállni a marketinghez és az értékesítéshez, mint a “válság” előtt.
Keresztnév:*
E-mail cím:*
E-mail cím újra:*
Cég:*
Vezetéknév:
Telefon: